Kızım 1 hafta sonra 1 yaşına girecek. Kilosu iyi 10 kg ama şu 5 gündür aşırı iştahsız normalde de iştahlı bir bebek değildi ama oyun yoluyla falan yediriyordum. Şimdi ise ağzını açmıyor 2-3 kaşık anca yiyor. Mama istemiyor geceleri de normalde hiç uyanmazdı ama sık sık uykusunda ağlıyor. Diş sanmıyorum baktım ama başka ne olabilir sebebi?