Arkadaşlar boğazımı nefes alıp verirken sanki birşey sıkıyor gibi yutmada zorluk yaşamıyorum ama hani aglarsiniz ve bogazinizeq yanma gibi olurya öyle birşey KBB ye gittim eliyle dokundu birşey yok bogazinda dedi kötü birseyse diye korkuyorum demir eksikligi falan yaparmi böyle