Arkadaşlar bebeğim 4 ay 10 günlük şimdiye kadar anne sütü alıyordu tabi ara ara aç kaldığını düşündüğümde mama vermişliğim var. Bu zamana kadar sütüm öyle bol bol olmadı ama yetti Bi şekilde fakat geçen doktora götürdük 20 günde 130gr sadece almış doktorumuz mama vermeyi en son çare olarak görüyor fakat artık o da günde üç defa verin dedi. Başladım pazartesiden bugüne kadar vermeye günde üç defa 90ml aptamil prosnyeo. Normalde oğlum anne sütü alınca günde en az beş defa kaka yapardı ve kıvamı sulu gibiydi rahattı gaz olayı nerdeyse bitmişti. Ama şimdi dün hiç kaka yapmadı bugün yaptığı kaka çamur gibi katı oğlum iki üç gündür gazdan kıvranmadan yatmıyor ne gece ne gündüz 4 aylık aşısından dolayı huzursuz diye düşünüyordum ama sanki mamadan ne ypyım bilemedim nasıl vermeliyim azaltmayı düşündüm mamayı ya da ara ara vermeyi sizler nasıl yapıyorsunuz? Ek gıdaya geçmek daha mı mantıklı acaba bu ayın sonunda 5 aylıkken