Yaklaşık 1 sene önce araştırıp 20 bin tl bayılarak iyisi olsun özellikli olsun diyerek aldığımız bebek arabasını 5 aylık kullanımla bile kimsenin almaması adına bu paylaşımı yapıyorum. Benim canımdan can gitti sizinki gitmesin. Puset takma aparatlarını Allah ‘a emanet yaptıkları için kaldırımdan veya merdivenden geçirmeye çalışırken gözümüz gibi baktığımız bebeğinizin pusetinin çıkmasına sebep oluyor. Pusetin üst sapından destekliyorsanız bebeğiniz pusetin içinde değilse şanslısınız çünkü puset yerinden çıktı ama tuttugunuz için düşmesini engellediniz. Hele bir de bir başınıza bebek arabasıyla cıkmıssanız ve kaldırımdan/merdivenden çıkarmaya çalısırken puseti arkasından tutarak(ki bebek arabasını gecirebilmek için mecburen tutmanız gerekiyor) çıkartıyorsanız pusetin yerinden cıkarak düşmesi garantili. Pusetin her yerini tutayım arabanın sapını tutmayayım derseniz de puset elinizde kalıp arabanın kasasının düşmesi garantili. Daha ne kadar anlatabilirim bilmiyorum. İki kez bebeğim pusetin içindeyken bu şekilde cıktı ve birinde puset takla attı emniyet kemeri takılı olduğu için ucuz atlattık ama canımdan can gitti ya bi şey olduysa ya kemer takılı olmasaydı ya bi yeri ezilseydi… Anne olarak neler hissettiğimi az cok tahmin edersiniz. Diğerinde ise başımıza geleni bildiğim için sapından tuttuk ve ucuz atlattık. Diyeceksinizki merdivenden çıkmayın kaldırımdan çıkmayın. Her yerde araba olmadığı için bazen mecbur kalıyorsunuz. Bu iki basamaklı bir merdiven bile olsa başınıza geliyor. Yaya yolu ya da araba rampalarının önüne çekilmiş arabalar yüzünden bazen kaldırımdan dahi geçemiyorsunuz. Bu yüzden bebek arabası gibi çok önemli bir şeyi alırken tüm güvenlik önlemlerini iyice ölçüp biçip öyle almak gerekiyormuş. Tabiki alırken böyle bi sıkıntı olacağını tahmin bile edemezdik. Ayrıca tüm bunlara rağmen ürünü almış olduğumuz Baby mall mağazasından garanti kapsamında servise yolladık. Yollamadan önce mağazadaki diğer concorde bebek arabalarında aynı sorun var mı diye baktığımızda çok bir güç uygulamadan aynı şekilde adaptörler yerinden çıkıyor ve pusetin düşmesine sebep oluyor. Anladık ki sorun kronik. Arabanın güvenlik açığı var. Her neyse bir ümit arabamız gitti ve geri geldiğinde onarılmıştır yazan arabamız yine aynı sorunla karşımızda. Oradaki yeni bir adaptörle denediğimizde yine aynı sorun oluyor. Ve hala bu ürün reyonlarda satılıyor. Şimdi tekrar firmayla görüşeceklermiş ve adaptör göndermelerini tekrar aynı şey oluyorsa o zaman iade vs oluyor mu firma onaylarsa bakacaklarmış. Yani ne denir bilmiyorum. Arabanın iadesini onaylamazlarsa bu arabayı nasıl kullanacağız ki diken üstünde mi? Sürekli bir şey olur mu düşer mi çıkar mı korkusuyla arabayı nasıl kullanalım ? Süreç bitsin eğer çözülmezse tüketici hakem heyetine başvuracağım. Biz yandık siz yanmayın. Paranızı en önemlisi bebeğinizin canını bu arabaya emanet etmeyin.