Bugün 20 aylık oldu ve güne böyle başladık
Meltem kral beşik kullanıyor. Yatağı en altta duruyor ama ona rağmen bugün ayağını çok rahatça en üst kenara koyup elleriyle kendini destekleyip bizim yatağa hoop atladı . Sürekli tırmanma eğiliminde
Öğle uykusunu yerde yatırdım şu an?
Acaba tek kişilik yatağı var ona mı geçirsem. Yalnız yatması için erken mi? Yoksa beşiğe bir şeyler taktırıp yükseltsem mi??