mynameysli4 Kızlar 1 hafta oldu bebeğim yürürken kafasını hızlı duvarın kenarına vurdu. Düştü bahsetmiştim. Hastaneye götürdük kanama kırık vs yok. 1 hafta oldu mor ve elleyince hafif nohut kadar şişlik. Normal mi geçmemesi.
iremgl mynameysli4 benim kızıma da öyle olmuştu ama zamanla geçti morartı vardı ama şişme uzun surmemisti
mynameysli4 iremgl 1 haftadan önce inmiş miydi yani normal mi disardan şişlik belli değil elleyince sis gibi
iremgl mynameysli4 1 hafta kalmadı ama 2 3 gün kalmıştı düşünce hemen sıvı yağ sürdük sismesini biraz engelliyo zor da olsa buz da koyduk