uhnnkapici ben yaptırdım çok memnun kaldım hemen iyileşti dönmeye vs başlamadığı için önce kontrol randevusuna gittik 1 hafta sonra kesime lokal anestezi ile yapıldı iğne vurulurken ağladı ama sonra kesilirken uyuyordu ilk çişini yaparken ağladı daha sonra bir sıkıntı yaşamadık plastik bir şey vardı 1 hafta sonra çıkarmaya gittik jel verdiler onu sıktık çıkarırken ağladı sonra 1 ay boyunca kantoron sürdük bir de masaj yaptık göçük pipi görüntüsü olmasın diye şuan beşinci aya girdik iyi ki o zaman yaptırmışım diyorum