-sevimlipolyanna- Kızlarla kış geliyor diye tekrar gün başlattık. Maksat toplanıp bir arada olabilmek. Bi kaç ay sonra gün bende çok güzel bir fincan takımı arıyorum var mı öneriniz 😂🤍
[silindi] -sevimlipolyanna- Ya bende bu vardı bayılıyordum her seferinde bayılarak kullanıyordum fakat nazarlara geldim ve takım bozuldu yine alacak olsam bunu alırdım, stok var mı bilmiyorum ama
NariNariKiminYari -sevimlipolyanna- karaca iznik çok güzel bende kazayağı var o da çok şık duruyor şimdi gözümü english home polka new bone china ya diktim
annemiyimneyim -sevimlipolyanna- emsan hatrı var gökkuşağı🌸 bende bir arkadaşımda gördüm çok hoşuma gitti.
MamaUygarVibes -sevimlipolyanna- Pip studio Love birds serisini seviyorum. Bende yakın zamanda bunu almayı düşünüyorum, fikir olsun 🌸