Kızlar selam. Oğlumla yarın sabah İzmir’den İstanbul’a uçuşumuz var. İlk defa birlikte uçağa bineceğimiz için sizlere bir kaç sorum olacak. Kapalı paket mama alsam yanıma sorun çıkarırlar mı? Bu arada valizim yok sadece el çantası olacak. En sevdiği oyuncakları almayı düşünüyorum. Ve bir de mama yapmak için soğuk/sıcak su almalı mıyım yoksa uçakta temin edebilir miyim? Uçuş deneyimlerinizi paylaşın kızlar 😂 bu arada oğlum 9 aylık inşallah rahat geçer 😂