Merhaba. Çok geçmiş olsun. Benim kızım her sonbahar ortasında mutlaka olur. Kortizonlu krem ve iğnelerle atlatıyor. 4,5 gün sürüyor. Sadece şişlerin acısını ve ağrısını biraz da olsun hafifletmek için aloevera sürüyoruz. Onun haricinde yapmadığımız şey kalmadı sadece ilaçlar ve iğneler gerçekten işe yarıyor.