Karbonat dökün yaptığı yere beklesin sonra da silin benim kızım kusmuştu ve çok kötü kokuyordu sabunla silip üstüne karbonat döküp bekletiyordum karbonat işlediğinde tekrar sabunla siliyordum. O şekilde geçmişti eve makine aldıktan sonra da yıkayınca koku vs kalmamıştı.