nujingonul6 Merhaba kızım sekiz aylık ve sürekli pişik oluyor doktor bezini değiştirmemi söyledi önerdiğiniz bir marka var mı biz normalde Molfix kullaniyorduk
sudenaz0 nujingonul6 İzmir sıcaklarından çocuğum mahvolmuştu mantar bile olmuştu düşün her gün duş aldırmama rağmen en son bu bezi denedim bize çok iyi geldi şükürler olsun
Ballilokmam11 nujingonul6 ben doğduğundan beri Pampers kullandım ve hiç pişik problemi yaşamadım bezi bıraktık şimdi ama
bilgisayarcikiz Durumunuz varsa eğer Pampers Harmonie öneririm. Pahalı bir bez ama çok kaliteli. Geçmiş olsun.
miranaras1 E bebek pofy pamuk özlü hiç pişik olmadı 4 aylık oğlum hassas bir cildi var üstelik fiyatıda çok uygun
sudenaz0 yavruaslanlar dokusuna inceliğine elim alıştı normal bez zırh gibi geliyo valla çocuklara yazık ya
yavruaslanlar sudenaz0 evet cnm prima alıyordum deniyim dedim aklında olsun bimde 200 e düşmüş stokladım