birerkekbirkizannesii benim çocuğum hiç emeklemedi, 17 aylıkken yürüdü. Doktora götürdüm 15 aylıkkrn 18 aylık olup da hala yürümezse getir dedi. Yürüme kriterinin 18 ay olduğunu, her bebeğin emeklemek zorunda olmadığını sizin de diğer herkes gibi bildiğinize %100 eminim. Neden soruyorsunuz ki.