Merhaba anneler kızım 3 yaşında ayakları tombik botu var ama asla giymek istemiyor rahat değil diyip duruyor sanırım spora alışmış diye giymek istemiyor Gebze’de yaşıyoruz ve burası soğuk acaba spor ayakkabı alsam olur mu yani doğru bir seçim yapmış olurmuyum zaten evden çıkan biri değiliz çıkınca da arabayla giriyoruz kafam karştı kışın bot giydirmek zorundamıyız