Benim kızımda 92 cm 13.10 kg (27 aylık)
Bana da zayıf geliyor gözüme ama herşeyi güzel yemesi, kan değerleri, başka önemli bişey de yok benim için . O zayıf dedi bu bunu dedi diye düşünemem. Hastanede sıra beklerken iki hemşire laf attı, çubuk kraker gibi safinaz falan dediler . O günüm zehir olmuştu ama şimdi düşününce de 20 kilo mu olsun yani bu çocuk . Anlamıyorum insanları.