8 aylık bebeğimin Yaklaşık bir aydır beri geçmeyen burun akıntısı vardı, 20 güne yakındır da öksürük eklendi. Doktora gittik ciğerleri temiz kanında herhangi bir şey yok çok şükür, son bir hafta on gündür beri balgam atıyordu. İki gündür beni rahattı dün gece uykusunda öksürerek uyandı sürekli. Ve sabah kalktığımızda sesi değişmiş kısıkmış gibi şuan. İlk hasta olduğunda 8 gün antibiyotik,sürekli be halen fizyolojik ile temizleme ha da yıkama yapıuyorım,buhar veriyorum,evin nemi iyi ama halen aynı hatta daha da kötü. Ne yapabilirim ekstra , tekrar doktora gitmeye gerek var mı ?