rumeysamine busmah61 evet arttırır kızım çok emmiyordu bence sağmak zorunda kalıyordum sütüm giderek artmıştı
princessmom_ busmah61 bolbol emzirin emmiyorsa sağım yapın evet arttırıyor benimki memede olduğu için sürekli sütüm yetiyordu şükür emzirdikçe çoğalıyor yada sağım yaparak
oguz13 rumeysamine ya ben emziriyorum sütüm artsın diye emzirdikten sonra sağım yapıyım dediğimde 30-40 anca çıkıyor bebeğim 2.5 aylık biberon battığına değmiyor ne yapacağım böyle böyle bir süre sonra artar mı
rumeysamine oguz13 öyle düşünmeyin Benımde ilk öyleydi saydıklarımı hep birlestırıp verirdim kızıma sonra yavaş yavaş artacak sabırlı olun