Yanlış yönlendirmek istemem kişisel tercih ama yenidoğan hemşiresi arkadaşlarım var. Çocuklarının huysuzluk döneminde, yenidoğan zamanlarında 1 çay kaşığı rezene verdiklerini söylemişlerdi ki kendimde bizzat uyguluyorum. Çocuğum rahatladı, o huzursuz mızırdanmaları gitti. Gazına da yardımcı oluyor. Siz yine bir doktorunuza sorun. Hem kendim içiyorum hem de bebeğime veriyorum ben faydasını gördüm belki size de şifa olur.