Bebeğim ne emiyor ne mama alıyor ne de uyuyor önceden memeye düşkündü şimdi sürekli direnme halinde. Aç olduğunu biliyorum ama hiç bi şekilde beslenmeyi kabul etmiyor. Mamayı zaten doğduğundan beri almadı İdrarı azaldı kaka zaten 3-4 günde bir uyarı ile yapıyor. Gece gündüz sürekli ağlıyor. Var mı yaşayan?