alpaslanmom_ ikikussannesi öyle zaten doktor bizede söyledi ilk kutuda prezervatifsiz sakın ilişkiye girme hamile kalırsın dedi
ikikussannesi alpaslanmom_ hayırlısı artık ne diyelim nasipse olur nasip değilse zaten olmaz bakalım umarım yine olmaz da
uuuuuuu ikikussannesi işte aynı dertten bende muzdaribim, Yasmin kullanıyordum migrenimi tetikliyor her gün baş ağrısı yapıyordu ve sinirli depresif yapıyordu beni 1 ay önce bıraktım şimdi yeni hap arayışındayim
Birminikaslan ikikussannesi ben onu nerden anladım ilk kutuyu kullandığımda adet oldum yani dongum normal devam ediyordu ikinci kutuya geçtiğimde adetim kesildi yani koruma etkisi başlamış dedim ben yine de ek yöntemle devam ediyorum