kerem345 Merhaba 16 aylık bebeğim bağırsak enfeksiyonu olmuş. Doktor flagly yazdı.Hiçbir şey yemiyor.içtiğini de kusuyor zaten. Başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz
Aklimideliricem Biz geçen haftalarda öyleydik üstüne ateş eklendi serumlarla antibiyotikle felan düzeldi anca
Ygzbebis Bizede o ilacı verdi dün sabah başladı ishal kusma ateş ishal devam ediyor kusma şurup içtiğinde onu çıkarıyor ateşide sürekli yükseliyor çok halsiz bütün gün yattı ilk defa ateş düşürücülerin işe yaramadığını gördüm