1 haftadır resmen çöktüm hiç geçmiyor parol atıyorum minoset attım yok emzirdigim için farklı bişey de kullanmak istemiyorum gece acile de gidip iğne yaptırdım bana mısın demiyor hiç geçmedi migren taşı ve prolon diye bir yağ var evde onları yapıyorum anlık geçiyor sonra tekrar bide kızımda sağolsun asla durmuyor uyumuyor 5 te ayaktayız gecede 22.00 gibi uyuyor hiç gücüm kalmadı bu migrene çözüm bulanınız var mı gerçekten 2 aydır çok sık atak gelir oldu tahammülüm kalmadı