mombabe Günaydın kızlar, uzun ömürlü rahat kullanabilecek model arıyorum da pek bilemedim. Montessori yer ile bitişik olan mı yoksa altı bazalı olan yüksek olan model mi? Güvenlik için Montessori almak istiyorum ama kullanış olarak hangisi iyi
Pamukhanim_ mombabe bizde bu ve bunun gardırobu var Doğmadan yapmıştık odasını 7 buçuk aylıkken burada yatırmaya başladım ilk başta 1 kere düştü ama altta minder koymuştum şuan 1 yaşinda bir daha yaşamadık etrafına korumalık yaptık sungerden
nnoktaa mombabe ben henüz oda yapmadım ancak montesori yataklar bana gereksiz geliyor. 2-3 arkadaşım vardı çocuklarına montesori odalar yaptı. Yok özel ölçüler yok çatılı olsun şöyle olsun böyle olsun. Kullandıkları 3-4 sene. Sonra tekrar montesoriyi elden çıkarıp karyola aldılar. Sanki korumalıklı karyola, baza daha çok iş görür gibi düşünüyorum.
Berfin4720 mombabe kesinlikle montessori çnkü yüksek yataktan düşüyorlar maalesef çok döndükleri için bende heves edip çilek genç odası aldım ama baktım sürekli düşüyor yanlarına korumalık taktırdım
Pamukhanim_ mombabe hayır gece kalkar bana çağırır ben gelene kadar ayakta bekler sarkmadı hiç biz boşluk olan yerlere süngerden koruma yaptık
mombabe Berfin4720 ya benimde endişe ettiğim kısım gece aklım kalmasın güvenli yatak olsun ama sürekli değiştirmekte istemiyorum maddi olarak
Berfin4720 mombabe altında bi arkadaş size foto atmış oda çok mantıklı ve kullanışlı uzun bi süre kullanabilirsiniz
livanurvealpinannesi61 mombabe ben çilek mobilyadan genç odası aldım yatak dolap falan yatağı alçak baya kenarına bariyer takılıyor