urasmomy_ ben roborock q8 max plus çöp hazneli kullanıyorum efsane yaa iki çocuktan elim kolum resmen detaylı süpürmeyi 15 günde bir filan yapıyorum oda çok kirli olmuyor yani çünkü iki üç güne bir dikey süpürgeyle ulaşamadıgı köşeleri ben alıyorum silmesi çok güzel ama ben kullanmıyorum gerek duymuyorum ben siliyorum evim 180 metre kare evi iki tur kople süpürüyor ancak öyle şarjı bitiyor halıda gücünü arttırıyor çok güzel süpürüyor ve ben asla almam gırgır gibidir diyordum ama şuan çok pişmanım dedigime iyiki almışım iyikiiii 😂😂😂😂