H_ibrahim1 sonsuz17 4. Ayda oluyor öyle Emmek istemiyor huysuzluk yapıyor uyumak istemiyor Bende yaşadım geçecektir endişelenmeyin Hatta çoğu zaman sağıpta veriyordum
Hulya12 sonsuz17 ya benım bebegim de 4. Ay kontrolünde 400 gr almıs sadce emiyor sanıyordum ama 5 dk sürüyordu yetmiyormus demekki bende zorlamadıgım icin kendıme kızdım
sonsuz17 H_ibrahim1 sagip biberonla mı veriyorsunuz bizim bu ay değil ikinci aydan beri var çok yoruldum hep iki saatte bir emziriyorum gece Bzn 2 Bzn 3 çok zor
sonsuz17 Hulya12 benim emiyor yutkunuyor sadece uykuda emdiği için yarım saat emdiği oluyor kilosu kaç ki sizinkinin bizim de 600 gram almış
H_ibrahim1 sonsuz17 evet cnm sağıp biberonla veriyordum 4 aylıkken atak geçiriyorlarmış burdan öğrendim bende Hatta bu durumu gündüzleri şu şekilde atlattık Koltuğun uç kısmına yatırıyordum onu Bende yere oturup o şekilde emziriyordum Sonra yanına yatarak emzirdim öyle öyle atlattık şükür
H_ibrahim1 Hulya12 4 aylık kilosu 7.200 gayet iyi bence cnm O doyuyordur sıkıntı yapma Benim çocuğum 4 aylıkken 7 kiloydu Ve doktorumuz gayet iyi dedi
Nehir19 bizde bugün 3 ay 13 günlüğüz 3 gündür gaz ve meme reddi var koktuk altı pozisyonunda zorla emziriyorum sagol biberonla veriyom ac kalmasın diye ama memeyi bırakacak biberonla alışacak diye çok korkuyorum alışma degilmi
H_ibrahim1 Nehir19 alışmaz merak etmeyin Siz gün içerisinde meme vermeyi ıhmal etmeyin yeter allahın izniyle
Safissssss Benim kızımda 3 ay 3 günlük 6 dk emip bırakıyor sonra ağlamaya başlıyor tekrar emmek istiyor,sonra çırpınıyor , napim bilemedim.. Biraz grip gibide ondanmı acaba yada atak dedikleri bumu