Askerdi galiba formdaki ismini unuttum aradım bulamadım umarım acısı biraz da olsa iyileşmiştir demek istemiyorum bu aç oya dayanılmaz ama burdan tanıyan var mıdır her şey aslında o gün Le ilgili aklımda biliyorum ama sanki konuşamıuorum gibi hatırlayamıyorum bir şeyleri o kadar ruhuma işlemişti hatırlayan var mı 😞