Kızım 26 aylık ve cümle az kullanıyor 2 inci çocuğuma hamileyim ve hamilelikten ötürü hiç sabrım çok çocuğuma istemsizce kendimi tutamayıp sesimi yükseltiyorum üzülüyorum Eşimle.konustuk binamız da komşuluk yok ve çocuk da yok Eşim acaba evin yakıninda olan kreşe 2-3 saat versek belki çocuklar ile konuşur diyor ama eşim asgari ücret alıyor ve kiradayiz.2-3 saat verebiliriz.dedi.sorarim.dedim bende sonra arkadaşlara danıştım evde aktivite kitapları alıp oynayabilirsin anlatabilirsin diyor ben bilemiyorum anne olarak yoldaş olarak size danışmak istedim Lütfen kırıcı yorum yapmayın Zaten bu duruma çok üzülüyorum.