zeynep_denizzz Kızlar bende pkos var 2 yıl çocuğum olmadı iğne tedavisi ile hamile kaldım şu an oğlum 6 aylık pkoslu olup kendiliğinden hamile kalan var mı arada kornmasız ilişkimiz oluyo çünkü
Seyma_29_ zeynep_denizzz ben kalmıştım.7 senedir vardı bende pkos evlendim 6 ay sonra hamile kalmıştım ve doğumdan sonra kontrole gittiğimde pkosdan kurtulduğumu öğrenmiştim.Beş sene geçti şükür tekrarlamadi
symstf zeynep_denizzz bende vardı kilo verdim ama hala kiloluyken (100 kg) hamile kaldım tabi 11 yıllık evliyim. Geçen sene ağustosta öğrendim hamileliğimi.
1tosbikinannesiyim zeynep_denizzz bende de vardı ama regl engel değildi her ay düzenli regl olurdum ve kilo sorunum yoktu evlenir evlenmez kısa sürede hamile kaldım şu an bilmiyorum ne seviyede açıkçası tekrardan baktırmak istiyorum doğum sonrası çok acı çektim hastaneye gidesim gelmiyor 🤭