nrfdn bence bakacak kişi anneniz olduğu için çalışmayı deneyin. Çok erken bir saat haklısınız ama bu devirde tek maaşla hiçbir şey olmuyor. Ben de çalışıyordum, bebek olunca yanımızda kayınvalide annem kimse yok. Bırakmak zorunda kaldım. Bakıcıya güvenemedim. Ama bence çalışmamak da hiç iyi değil. Ben de seneye kreşe verip işe dönmeyi düşünüyorum Allah nasip ederse. Sizin gibi annem yanımda olsa ben şimdi bile direkt gider calışırdım