Bu arada kardeşim de baya kiloluydu ilk hep devlet diyetisyenine gitti ve ona da 4 dilim ekmek pilav makarna hep verdi kontrollü şekilde çok da güzel kilolar verdi sadece ara çok uzun olduğu için yani 1 ay sonra tekrar gidildiği için kontrol altında olmuyorsun ve süreklilik olmuyor o yüzden bozuyordu hep 😊