Bebeğim korona geçirdi
Atopik dermatiti var
Hastalıktan sonra egzema atak yaptı
Sonrasında kasık bölgesinde 2 adet şişlik farkttim
Lenf bezi dedi doktorumuz,vücut kendini savunmaya aldığı için olurmuş
Hala inmedi Bizimde bakalım ne zaman inecek 1 aydır var nerdeyse