Regl uygulamasında Doğurganlık seviyem orta görünüyor yarın ise en yüksek ve eşimle geri çekilme yöntemiyle birlkte oluyoruz bir kaç gündür bazı yazılar okudum bırda çok korktum hamilelik yaşayanlar olmus bebeğim 3 aylık sizce risk mi aldım nolur dua edin bana bebeğim çok küçük daha