Smr29 Hanımlar kızım doğduğu sıralar ayak üstünde duruyordu yani tutunca ayak basıyordu sonradan artk durmuyor şuan 4 aylık tuttuğumuzda çöküyor durmuyor. Annemlerde bi sorun mu var fln demeye başladılar acaba normal mi bu durum?
mamado Smr29 başta refleks olarak duruyorlar zaten, şu anda desteksiz bile oturamayan bebeği çok ayakta tutmaya çalışmayın bence. Onun yerine bol bol tummy time yapın, sırt kasları güçlensin
oyuncakhikayesii Smr29 benden size bir tavsiye erken yürüyen bebek ve kemikleri gelişmemiş bebekleri öylesine bile ayakları üstünde tutmak ileriki dönemler de yamuk kemik gelişimine sebep oluyor bir nevi çarpık bacaklı gibi düşünün her dönemin bir gelişim aşaması var ve 4aylik bebeğinize bunu yapmayın tabi siz daha iyi bilirsiniz ama yaşamış biri olarak söylüyorum bunu naçizane fikrim
poyrazkoray07 Gayet normal tabıkı benımde oğlum 4aylık bazen yürüyor gbı hareket edıyor bazende çöküyor
Smr29 mamado yok ayakta tutmuyoruz da bazen bizimkiler alıyor bebeği bir iki tuttular ayakta sorun mu var gibi konuşunca kafama takıldı bana normal geliyor
ebrar344 Smr29 daha çok küçük benimde bebeğim 5 aylık durmuyor ayakta şuan zaten oturması bile yasak doktorumuz öyle dedi