İyi geceler güzel anneler, oğlum 9. Ayına girdi ama 8. Ay atağını dibine kadar yaşadık. Dişleri çıkmadı henüz, sancısı da var evet ama uykuları aşırı değişti. 20:00 en geç 21:00 gibi uyumuş oluyordu yine uyuyor sonra sürekli kalkıyor uykuya döndüremiyoruz temas etmek istiyor. Yerine koyuyoruz uyanıyor 🥴 kısır bi döngüdeyiz gece uykuya çok zor dönüyor. Emiyor ama şu aralar çok sık meme reddi var. Yalnız olmadığımı biliyorum ama son zamanlarda çok zorlanıyorum. Eski düzenimize döner miyiz ? Tecrübeli anneler sizlerden duyacaklarıma ihtiyacım var