nnoktaa Gozdemasal ben siemens kullanıyorum ancak şunu söyleyebilirim. Bence arçelik artık eski kalitesini kaybetmiş durumda. Annemlerin beyaz eşyaları arçelik. Sürekli bi şeyleri bozuluyor.
Ahsensmom_ Gozdemasal ben yaşamadım herşeyi de attım programını ayarladıktan sonra bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Çook az belki küçülttüyse onu da fark etmedim yani
nnoktaa Gozdemasal benim makinemden artık yok diye biliyorum ama yine de araştırabilirsiniz. Siemens wt7xh990tr