kızlar merhaba, oğlum3 gündür hasta ciğerler dolmuş doktor hava verdi ve antibiyotik verdi. ilk günler aşırı halsizdi ama bugün şükür oyun oynamaya başladı düzelmeyen tek şey iştahı asla bir şey yemiyoe bakın az bile değil bir lokma bile yemiyor bezi tertemiz ben ne yapacağım aşıeı canım sıkılıyor kafayı yiyorum düşündükce karnı çok açtır neden yemiyor en sevdiği şeyleri yapıyorum yine yok. bu durumu yaşayan var mı geçiyor mu .