ozkan3 Kızlar bebeğim 6 aylık ve üstünü gece asla örtmüyor. Bi kaç defa buz gibi bulduğum oldu gece korktum. Uyku tulumuna koydum bugün İzmir’de gece biraz serinledi bizim ev daha serin oluyor. Siz başladınız mı? erken mi hasta eder miyim çocuğu
EgeM24_ ozkan3 bizimki de nisan doğumlu doğduğu zamandan beri örtmüyor tekmeleyerek açıyor üzerini, gece üzerini kontrol etmekten uyku uyumadığım oluyor.. geceleri serin diye ben de tulum giydirip yatırıyorum