Kızlar aranızda altınigne yaptıran varmı cildine? Son zamanlarda çıkan sivilcelerimin izlerinden çok şikayetçiyim. Çıkan her sivilcem geriye bir çukur izi bırakıyor aşırı rahatsız etti beni altınigne iyi geliyormuş galiba yaptırıp memnun kalan varmı gerçekten izlerinizi geçirdi mi?
Benim kırmızı ve çukur halindeler yüzümde son çıkan sivilceler.
Bu işlemden sonra yüzüm daha çok sivilcelendi bende hiçbir etki yapmadı diyende çok lütfen bu işlemi yapan arkadaşlarım bilgi verebilir misiniz 🙏🏻🩷
3 seans şeklinde 1 er ay arayla yapılıyormuş çok fazla problemim yok daha önce raoccutane tedavisi gördüm ve ilaç yüzümü çok inceltti o nedenden çıkar her sivilcem son zamanlarda çukur bırakıyor bundan şikayetçiyim kolejen kaybı oldu sanırım