Aselduru88 Şu an 5 ay 24 günlüğüz. Geçen hafta aynı şekildeydik uyumuyor ne gündüz ne akşam uykuya geçemiyor. Delirecek gibi oluyor insan ama bekliyoruz tabi. Kendi sesini duymak için bağırıyor, gülüyor sallayınca ağlıyor. Ben gaz diye düşünmüştüm Rezene verdim her gün yarım çay kaşığı kadar sonradan rahat uyudu. Doktorum verebilirsin dedi diye verdim bu arada sormadan olmaz. Siz sakin kalın pes edin uyutmayın yapacak bir şey yok bu zamanları da demek ki böyle geçecekmiş. Kolaylıklar diliyorum.