The_paues Kızlar merhaba.kulak zarımın delik olduğunu ve ameliyat olmam gerektiğini öğrendim.yakın zamanda ameliyat olan var mı nasıldı?
The_paues nisamom nasıldı ameliyat zor mu kolay mı sonrasında ağrı oluyor mu çabuk toparlanıyor mu? Küçük çocuğum var bana ihtiyacı var ondan soruyorum
The_paues Papatya-eylul88 belirti de yoktu aslında bi sabah kalktım kulağımda tıkanıklık ve hafif ses kaybı hissettim.enfeksiyon falan oldu sandım kbb uzmanına göründüm zarın yırtık olduğunu ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi