Bebeğim 8 ay 10 günlük doğduğu gibi meme reddi başladı 2 ay kadar sütümü sağıp biberonla verdim sonrasında sütüm kesildiği için tamamen mamaya döndük 4. Aydan itibaren mamayı da reddediyor uyku esnasında bazen zar zor hoplata zıplata bu zamana kadar geldik ama artık bu durum hem bedenen hem de manevi olarak beni çok yoruyor. Aylardır bir sürü mama ve biberon denedik ama yok kucağıma yatırdığım an öğürmeye başlıyor biberonu görmesi bile yetiyor tecrübesi olan yaşayan anneler varsa lütfen yardım etsin sorun ne olabilir veya nasıl çözebiliriz bu durumu ?