Şimdi kızlar yarın ilk okul arkadaşımın düğünü var biz bu zamana kadar bağımızı koparmadık ve nikah şahidi yaptı bende haliyle özendim ama ortak arkadaşımız oda nikah şahidi elbisemi çok abartılı buldu gelinin önüne geçmeye çalışıyorum diye yorumladı kendi elbisesininde benden aşağı kalır yanı yok hatta daha ihtişamlı bana göre ben kendi kıyafetimi atıyorum sizce fazlamı ona göre dolabımdan seçeceğim