Prensesannesi_24 Herkese merhaba yeni doğan bebeğinizi pusette uyutan oldu mu hiç biraz reflü yatağı gibi yüksek olduğu için öyle yatırmayı düşünüyorum mantıklı mı bilemedim beşik şart mı yani
acimavi Prensesannesi_24 pusette duruşları bozuk olduğu için uzun süre yatırmak önerilmiyor diye hatırlıyorum. Yeni ve daha net bilgisi olan anneler de yazar muhakkak. Beşik alırsanız reflü yatağı da almalısınız. Bu arada reflü yatağı da garip bir eşya kızım her seferinde aşağı kayıyordu ama huzurlu uyuyordu yine de
denimomy Prensesannesi_24 sürekli yatırmak için mi soruyorsunuz sürekli yatırmak için hiç sağlıklı değil
maygirl Prensesannesi_24 omurga ve baş gelisimi için saglikli degil.kısa sureli kullanımlara uygundur puset.beşik gerekli.zaten bi besikte kendine ait bi alanda rahat uyumasi gerekli bebeğin.
alexab Prensesannesi_24 pusette yatamaz yenidoğan bebek düz zeminde yatması lazım omurgası çok yumuşak.
Yaso_ Ben yeni doğandan 2 buçuk aylık olana kadar reflü yatağında yatırdım ama sonra bir doktorun reflüsü yoksa koymayın dediğini gördüm ama ben memnundum özellikle geceleri emip direk yatıyordu kendini
Bebegimm1 Prensesannesi_24 uzun süre kalmaması gerekli ben uyudugunda beşiğine koyardım uzun süre yatırmadım yani uykuya orda geçirmedim arabada yolculuk dışında
Mmeelliikkeee Prensesannesi_24 beşik zaten güvenlik açısından şart . Şimdi olmasa 4.ayda dönmeye başlıyor hatta hareketlerle kayıyor reflü yatağından aşağı doğru ikinci ayında . Sürekli puset olmaz anne yanı park yataklar çok uzun kullanım ömrüne sahip sonra da kaldırırsınız yer kaplamıyor . İkisinide ilk aylar reflü yatağıyla park yatakta büyüttüm üç yaşa kadar da çok rahat kullanılır .
hellow Prensesannesi_24 hayır puset kalça oturması için de önermiyorum düz orta sert olucak pusetin içine orta yumuşak bir şey koyup birkaç dakikalağna o şekil kullanbilirsn ama kısa uykular için dahi ben şahsen önermem arabada yardımcı olsun o kadar
gg3848 Prensesannesi_24 evin içinde puset kullanmayın bebek de rahat edemez zaten ben park yatağının içine reflü yatağı koymuştum 4. Ayda kendi hareket etmeye başladı iyice normal yatağına geçmiştik