Konumuz: oyuncaklarını fırlatma.
Daha öncede post açtım ama çözüm bulan varsa nolur bana bi çare ya lütfen.
Bakın güzelce uyardım, arabalrın kırılır atma oğlum dedim. Attığı arabayı alıp çöpe atıyorum bunu artık oynayamazsın dedim. Top atalım balon atalım gel dedim. En son bugün gözlerinin içine bakarak arabalar atılmaz oğlum dedim ve attıııı bildiğiniz koltuğun masanın üstünden aşağı araba fırlatıyo. Okey gücünü deniyo keşfediyo falan. Ama yani alt komşu da bi yere kadar susucak ve kadın kızıcak artık bi anda durup dururken bam gümmm sesler nereye kadar yani. O kadar delirdim kızdım ki bugün bas bas bağırdım atma artık diye elnden aldım arabaları 10 saniye geçmedi başka araba bulup attı. Yani ama öyle fırlatma derken arabayı sürüyo hoop boşluğa bırakıyo oyun gibi. Ama gerçekten çok bunaldım kızmaktan mahçup olmaktan.
Hayır birde aşırı ilgiliyiz oynarım parka gideriz vs. İlgi çekmek için desem değil.
Sizinkilerde böylemi NE ZAMAN geçicekkkk nolur ümit verin😒😵💫😵💫