Kızlar Merhabalar; her zaman kesiyorum ilk defa basıma geldi bebeğim 6 aylık. Bütün tırnaklarını kestim diğer eline geçtim orta parmak tırnagı yamuktu galıba yarısını bir yere takmış yarısı kesilmiş kendiliğinden bende üstünden düzeltim kestim ama hiç bir etini kesmedim anlamadan kan geldi baya kan gelmeye başladı biraz batikon peçeteye damlatıp bastırdım genede kan durmadı öyle şarıl şarıl akmadı ama hanı jiletle bacagınızda bir yer kanar ama hiç durmaz ya onun gibi oldu sonra biraz bekletip yıkadım su deyince daha çok kanadı🤦♀️ En son yara bandını ona göre kesip yapıştırdım elını emen bır cocuk oldugu ıcınde üstüne çorap geçirdim şimdi biraz oynamasın diye uyuttum sizce nolur başına gelen kesin vardır her annenin başına geliyormuş birşey olurmu çok panikledim kan durmayınca yara bandını ne zaman kaldırım pişik kremi sudo krem sürimmi nolur bir akıl verin😫😫😫😫