karancansu 2 gündür diş ateşi olan bebeğimin şuan ateşi 35 ve üşüyor belki uykudan ağlayarak uyanıyor iyice örttüm ısıtıcıyla odayı ısıtıyorum yanlış mı yapıyorum kızlar acil yazın lütfen
simseklivekalpli karancansu başka ateş olcerle ölçüm yapmayı deneyin eğer o da 35 cikarsa acile götürün 35 hipotermi demek normal değil
Noname21 karancansu terlediği için öyle ölçüyor olabilir mi ateşi çıkınca soğuk terler soğuk terleyince de öyle ölçebilir Yani siz yinede acile gidin baksınlar
Pirasalipuding karancansu kendinizi ölçün sizde aynı çıkarsanız ateş ölçer bozuktur ama sizinki normal çıkarsa çocuğunuz hipotermi geçiriyor olabilir olabildiğince ısıtın odayı hala düzelmezse acile gidin
orkide2 karancansu ateş düşürücü mü verdiniz ateşin yükselmesi gibi düşmesi de kötüdür elinizle kontrol edin eğer Cidde’m soğuksa ter değilse acile gidin
karancansu Noname21 yok akşamdan beri öyle. Ateşi çıkmasın diye biraz ince giydirdim. Üşütmüş olabilir miyim bilmiyorum
DuruAselEmr karancansu benim çocuklarımda ateş düşürücü ye karşı tepki olarak vücut ısı düşürüyor yani hipotermi oluyor.Sıcak su torbası filan koyun bebeğinizi sıcak tutun.35.5 altına düşmemeli vücut ısısı
deniz255 karancansu teri üzerinde kurumuştur bence. O kadar üşürse tüm vücudu soğuk olurdu. Ensesine veya göğsüne bi bakın sıcak mı soğuk mh
tultanhanim karancansu hipotermi daha tehlikeli. Düzelmesini çok beklemeyin kalın sıkıca giydirip acile gidin bence.
oylesinebiri__ karancansu benim bebeğimin 34 çıkıyor ateş ölçer yanlış ölçüyor olmasın bakiyim bi diğerinden
surprizbebe karancansu 36.4 ise zaten normal ısı yani siz de bunu anlayabilirsiniz dudağınızla kontrol edin