Bebeğim 10 aylık akşam 7 ye kadar melek gibi 7 den sonra ağlamaya başlıyor her şeye ama her şeye ağlıyor uyumuyor gece 2 3 e kadar ağlıyor erkenden sabah da 6 7 de uyanıyor ne bu atak mı başka bir şey mi nolur bir şey söyleyin.Zombi gibi geziyorum evde artık gözlerim yanıyor uykusuzluktan