Bir de ben varim.. 5.5 aylik oglum. Basindan beri inanilmaz memeci. Emzik-biberon-mamadan nefret ediyor. Inat bir cocuk zaten. Biz dogudugu gunden beri beraber uyuyoruz. Ancak son 2 haftadir bu meme isinin gece suyu cikti. Agzinda emzik niyetine dursun istiyor yarim saatte bir uyaniyor. Bir gecede 15-20 kere kalkiyoruzdur belkide. Memesiz asla uykuya donmuyor desibeli cok yuksek sekilde agliyor. Kucağımda sakinlestiriyorum memesiz ama sirti yataga degdigi an yine feryatlar.. yani ben de acikcasi memeyi tamamen kesmeden duzene sokabilecegime inancimi kaybettim artik. (Gunduzleri once meme sonra gaz sonra kucakta sallanarak uyutuyorum besigine koyuyorum maksimum 40 dk uyuyor. Tam 40 dk hemde ayarli gibi)