Ayazin-annesi14 Bebeğim bugün 14 gün oldu ama hala göbek bağı düşmedi kurudu ama hala düşmedi bundan sonra düşmemesi sıkıntı olur mu bilen yazabilir mi
Acargun Günde düştü bebeğimin ki.. biraz bağışıklık ile ilişkilendiriliyor ama biz düşmesini beklemiştik duş aldırmamıştık yani oldukça da geç düştü bence endişe etmeyin öyle ya da böyle düşecek sadece hava almasına özen gösterin daha çabuk kurur böylece