yagizcinarsmom canım 3 gündür gece uykusuna geçerken ağlamıyor. Kendisi uyuyalım diyor , ya da gel uyuyalım diyince kabul ediyor. Gündüz uykusuna direniyor. Yarım saat bile uğraşsam gündüz zorla uyutuyorum. Sallayarak uyutuyorum, kalkmak istiyor, izin vermiyorum. Hafif kızıyorum, en sonunda pes edip uyuyor. Ama yarım saat, 40 dk uyutmak için çabalıyorum. Çünkü uykusu geliyor. Öğle uykusu uyumadan günü geçiremez benim kız. Mutlaka uyumalı.